Rozsypaný jsem

21.07.2021
Rozsypaný jsem
Rozsypaný jsem

Rozsypaný jsem jako zrnka písku mezi prachem

a čekám na holuby

jež svými zobáčky odeženou i křídly mraky


a slunce svítí až žhne do zátylku


hle zde se kutálím ve své části

jako list z podzimu který zapomenut tu byl

a hle tady další částice z mě

jako den po tmě


a stínem vrhám stín


jako ve vrhu koulí


a koulí se koulí

oči i částečky

a vše co hrany nemá


život nebe i příroda sténá



Konotace:   Někdy jsou dny dobré. Někdy jsou dny.. ty druhé..


Inzerce:

👉 Nákupem knih přes tento odkaz podpoříš tvorbu poezie na Pramenu touhy

Knihy ověřené knihomoly sklademKnihy ověřené knihomoly skladem
2019-2024 Pramen touhy | Všechna práva vyhrazena | Autor: Rose Rosé aa.rose@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky